Märkesfilosofi
Historien om Didier Lab börjar i Paris. Det är berättelsen om ett varumärke som är dedikerat till tillverkning av professionella produkter för hudvård och nageldesign samt utbildning genom dess akademi. Varumärket vars namn Didier kommer från latin desiderare och betyder "att önska", firar avund och bekänner en strävan efter lust. Hon vill således inspirera varje kvinna till önskan att ta hand om sig själv.
Didier Lab är också ett universum med en modern och klassisk stil där elegans råder. Vi tror att naglar är den sista touchen till självuttryck, stil och kroppsestetik hos kvinnor.
Didier Lab kännetecknas av sin filosofi och sina unika och innovativa mål. Inledningsvis vill varumärket erbjuda professionella produkter av överlägsen kvalitet och respekterar nagelns naturliga platta. Således hittar du i sina produkter ett brett utbud av ingredienser, alla utvalda med största omsorg och underkastade europeiska standarder.
För det andra vill varumärket bidra till att förbättra teknikerna och den allmänna nivån för nagelproteser. Jag har professionell kunskap, även produkter av bästa kvalitet kan inte utnyttjas till sin bästa fördel, varför Didier Lab Academy skapades. Det erbjuder professionell utbildning som specialiserat sig på nagelvård och design riktad till både nybörjare och proffs. Didier Lab Academy är en plats där tekniker kan börja sin professionella karriär, skaffa sig utmärkt teoretisk och praktisk kunskap, förbättra sina kvalifikationer och dra nytta av erfarenheterna från tränare och lärare av världsberömd och hedrad med internationella utmärkelser. .
Didier Lab vill genom sin akademi skapa en gemenskap av professionella tekniker på hög nivå som följer trender och därmed förbättra kvaliteten på nagelvården. Flera tekniska workshops anordnas också regelbundet samt två årliga seminarier för att sammanföra protetiker runt en dag med presentation av nya trender.
Didier Lab är också ett samarbetsprogram med salonger som vill integrera varumärket i deras produktsortiment.
Harmonin mellan trender och vetenskap är det som gör Didier Lab-produkter attraktiva och som har gjort det möjligt för de senaste åren att erbjuda allt mer innovativa produkter och ett mest komplett utbud av färger.
Universumet och varumärkets filosofi finns i dess utställningsrum i 11: e arrondissementet i Paris.
Didier Lab är också ett universum med en modern och klassisk stil där elegans råder. Vi tror att naglar är den sista touchen till självuttryck, stil och kroppsestetik hos kvinnor.
Didier Lab kännetecknas av sin filosofi och sina unika och innovativa mål. Inledningsvis vill varumärket erbjuda professionella produkter av överlägsen kvalitet och respekterar nagelns naturliga platta. Således hittar du i sina produkter ett brett utbud av ingredienser, alla utvalda med största omsorg och underkastade europeiska standarder.
För det andra vill varumärket bidra till att förbättra teknikerna och den allmänna nivån för nagelproteser. Jag har professionell kunskap, även produkter av bästa kvalitet kan inte utnyttjas till sin bästa fördel, varför Didier Lab Academy skapades. Det erbjuder professionell utbildning som specialiserat sig på nagelvård och design riktad till både nybörjare och proffs. Didier Lab Academy är en plats där tekniker kan börja sin professionella karriär, skaffa sig utmärkt teoretisk och praktisk kunskap, förbättra sina kvalifikationer och dra nytta av erfarenheterna från tränare och lärare av världsberömd och hedrad med internationella utmärkelser. .
Didier Lab vill genom sin akademi skapa en gemenskap av professionella tekniker på hög nivå som följer trender och därmed förbättra kvaliteten på nagelvården. Flera tekniska workshops anordnas också regelbundet samt två årliga seminarier för att sammanföra protetiker runt en dag med presentation av nya trender.
Didier Lab är också ett samarbetsprogram med salonger som vill integrera varumärket i deras produktsortiment.
Harmonin mellan trender och vetenskap är det som gör Didier Lab-produkter attraktiva och som har gjort det möjligt för de senaste åren att erbjuda allt mer innovativa produkter och ett mest komplett utbud av färger.
Universumet och varumärkets filosofi finns i dess utställningsrum i 11: e arrondissementet i Paris.